josefineengstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av Josefine - 29 oktober 2011 20:48

jag kom på att jag glömt lägga in bilderna på min skjorta + mitt linne som jag köpte i veckan :) 


     

Av Josefine - 29 oktober 2011 20:39

hej bloggen, jag har inte bloggat så mycket! har varit mycket med kompisar osv. 

igår så kom de två tjejer från gnesta till mig! vi va med Massor av killar, sen drog vi till gårn! 

sen så sov dom hos mig, & idag såå va vi med macke & Krille, samt med tillan en stund! & vi träffa massa där imellan :) & nu sitter jag här  med tillan (http://tillaann.blogg.se)

& vi ska snart till Malmköping för att vara med Josse! ( http://josefinkarlsson.blogspot.com)

ja, de blir väl en rolig kväll som alltid :) 


ha de så bra :) 


       

Av Josefine - 24 oktober 2011 21:34

jag har inget för mig, men de blit väl ett litet inlägg som vanligt! Kom precis hem från Innebandy träningen, skönt att springa av sig lite   nog för att jag inte är så jävla bra på innebandy, men huvudsaken är att de är kul! & vi kommer med i tidningen imorgon, I think!   

imorgon är de skola, men jag missar hela förmiddagen, ska till flen! men de ska faktiskt bli skönt! 

jaa, vad ska jag säga! nu ska jag hoppa i badet, för att tvätta håret! 

imorgon efter skolan blir de att umgås med min bästavän   


ja ni får ha en sån bra kväll! Pusss!

Av Josefine - 23 oktober 2011 22:21

hej bloggplatsen.se! 

tänkte faktiskt satsa på denna sida nu, blogspot är så tråkigt enligt mig! men om jag inte fattar någonting här så tar jag ändå blogspot. Den bloggen kommer ändå vara kvar! 

jossanengstrom.blogspot.com


ha en bra kväll. 

seeU!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards