josefineengstrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Josefine - 3 maj 2012 21:15

sitter just nu & skriver min låt.. 

jag har inget annat liv!    


men ah, jag hade iallafall en bra valborg, hoppas ni oxå hade de!?   

imorgon är de fredag & ja, jag vet inte vad planerna är ännu, kanske blir chilla med några kompisar, eller middag med några andra, sen kanske fest! men jag har ingen lust! vill egentligen bara ligga hemma & gråta så allt jävla saltvatten från ögonen kan ta slut någon gång..!   


aja, jag orkar inte med detta nu, så går väl o lägger mig nu! 

 


Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards