josefineengstrom

Alla inlägg under november 2011

Av Josefine - 29 november 2011 14:27

mår ni bra? de gör iallafall jag, jag sov med några riktigt härliga typer ikväll! & är med dem fortfarnade, Igår bastade vi och tjocka oss. dock somna jag rätt tidigt   fast de inte va planerat så! 

ja, snart ska jag och josse hem till mig, sen fixa oss snabbt, sen dra in till byn för att käka pizza troligen! & mysa lite extra. Skola imorgon & de känns sick! efter skolan ska jag på massage för min rygg, de ska bli underbart! hoppas de kan släppa någon gång. 

ja men ni fick ett kort inlägg. jag kan väl kanske se om jag har några bilder som jag kan lägga upp från kvällen!  


Peace!  

Av Josefine - 27 november 2011 16:30

jag har varit med massa underbara folk igår, men ja, som sagt så jag kanske inte va på de bästa humöret. sorry  

jamen iallafall, jag gick upp vid 07.30 imorse för att mamma skulle hämta mig vid 08.00 För jag hade tematräning! de gick faktiskt väldigt bra för att vara tema fintningar/dribblingar.  

men nu ska jag försöka göra de sista i mitt rum. 

om ni vill ha bild om hur de ser ut så får ni säga till! 

ha en bra söndag! 


PeacE!


 

Av Josefine - 26 november 2011 13:14

 

Av Josefine - 26 november 2011 13:03

så har jag bytt header, jag vill tacka Jessika! :) 

http://jessikacarlsson.devote.se/


ja, vad tycker ni om den? 

Av Josefine - 26 november 2011 11:54

godmorgon, idag blir de en sån här seg och sjuk dag igen! 

imorgon SKA jag träna tematräning även om jag e sjuk! man vill ju komma med i sörmlandlaget   

men ja, iallafall! jag ska hålla på med mitt rum idag, hela dagen  

de måste bli klart, för de ser förjävligt ut, men de börjar ta form  

jaja, igår va jag med min syster i stan, jag inhandlade ett par nya skor samt en bh! Riktigt nöjd!

igår hade jag feber, men har inte de längre, puuh ! 


ja men de va allt jag hade att säga! ha en bra dag!

juste, såg ni idol igår? va de rätt som åkte ut eller? 

jag tyckte iallafall att moa var bäst när hon sjöng åt sin bror! JAG GRÄT!   


Peace!


 

Av Josefine - 25 november 2011 23:18

hade typ ingenting att göra, så jag provade mina systrars klänningar, haha! 

vad tycker ni? :p 


 

Av Josefine - 25 november 2011 22:16

Av Josefine - 25 november 2011 20:20

jaha, idag har jag hållt på väldigt mycket i mitt rum. 

dessutom blev de en ''bio''duk & en projektor där inne! 

SWEET  

men nu ska jag ner och kolla idol! 

imorgon blir de säkert malmköping för jag mår väldigt bra nu, så då ska jag få träffa mina underbara vänner!  

 


Peace!
 

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards