josefineengstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Josefine - 22 februari 2012 14:00

sitter just nu här & typ smoookar i mig mitt sista godis.. hehe  

jag ska försöka göra någonting annat än att bara sitta här hela dagen.

vid 7ikväll drar jag till Ebba, och umgås med henne & emil.. Hoppas oxå några andra kan komma förbi!  

så vad jag ska göra tills dess vet jag inte.. hmm? några förslag?

Jag ska iallafall hoppa in i duschen snart! kanske ta en promenad innan? till min syster kanske?  låter faktiskt som en bra idé! 

men ja, ha en bra dag. kommer nog in med ett senare inlägg oxå!  


 

 naturlig look idag, tills jag ska in till byn!  


  

Av Josefine - 21 februari 2012 21:43

hej, jag har snart inte uppdaterat på en vecka.. skandal! 

men nu när de är lov så är de ju lixom bara att chilla! 

dom här lov dagarna har jag spenderat med ebbuus! :* det har varit grymt. 

i fredags va vi på gårn, sen drog vi hem t henne och sov. 

på lördagen så gjorde vi typ ingenting, sen kom simon & david och sov med oss. massa skoj hade vi! :) 

sen så skulle dom i väg på morgonen på söndagen, så jag & ebba tog de lugnt, sen drog vi hem till mig på kvällen. 

sen vid 22 ringer david mig och frågar om dom får sova med oss hemma hos mig, 

haha så de GÅR hem till mig.. sjuka killar.. så efter en timme kom de till mig, och vi snacka massa, och sen på natten kom min syster hem med mcdonalds till oss och kanelsnäckor! MUMS

sen somna vi!

sen på måndagen så åt vi frukost vi fyra sen drog dom hem och vi drog t eskilstuna för att käka på Bamboo City jag & ebba!

sen efter de stanna vi kvar i malmköping och träffa Emil! sen drog vi hem med senaste bussen! :) & sov hos ebba. Även simon & david sov med oss den natten. 

sen vakna vi i morse vid halv 12. och sen drog simon & david hem och vi åt frukost jag o ebba!

sen fixa vi oss, & sen vidare för att träffa Emil igen!

sen va vi med han hela kvällen! riktigt kul, vi käka pizza och umgicks som fan!

men nu sitter jag här hemma, och tjockar i mig godis, & vet inte alls vad jag ska göra.

sätter väl på en film eller nått sånt.

imorgon blir de att umgås med Ebba & Emil igen, kanske någon mer oxå! :)


Juste Ihelgen åker vi med fotbollen till göteborg På SM :)

HÄÄÄRLIGT! TAGGA!!


jaja,  jag hoppas ni iallafall inte saknat mig något så förjävligt :p

haha men ha de gött mos, så hörs vi nog imorgon!


NU får ni en bildbomb!

                 


Av Josefine - 16 februari 2012 21:08

jag har sovit hos ebba inatt. och vi tog sovmorgon till 8 :p sen va vid skolan halv 9 :) sen va de ju profildag så vi fick baka hela dagen, rätt soft! :) sen efter de så drog vi hem till ebba och typ sov/spela MW2 :p 

Men men.. 

jag kom precis hem från träningen. tyvärr kunde jag inte vara med på hela träningen.. helvetets fot...

jaja, när jag kom hem så satte jag på världens bästa låt! 

Thomas Stenström ♥

 

Av Josefine - 15 februari 2012 18:15

Alla gånger alla sånger dedikerar dom till dig jag skriver dom med kärlek för du är en vacker kille du vet solen lyser klart men jag tycker du lyser mer du lyser upp min värd du är en ängel som jag ser men jag klarar inte se dig när du går med någon annan jag vill ha dig för mig själv du vet mitt hjärta bara stannar men ödet sa nått annat inte gjorda för varandra men jag sitter med ditt foto och hoppas drömmar kan bli sanna men var du är du min ängel det var längesen jag såg dig jag öppnar upp mitt hjärta och jag hoppas du förlåter du vet vem jag är du känner mig för bra jag har gjort mycket skit jag börjar känna mig svag känner knappt igen mig längre med sättet som jag lever jag ljuger för dig jag förlorar min heder men vart är du min ängel jag vill ge dig hela värden ge mig en vind som kan visa mig vägen

Vart du än går du lyser upp hela gatan du får alla att tappa hakan du är så jävla vacker du håller mig vaken gud måste jobbat hårt och skapat ett mirakel för det sätter du rör dig det sättet du är dagen blir till natt det blir en ny atmosfär dina ögon är så vackra du får mig ur balans en människa som dig jag trodde inte att dom fanns en prins så vacker en man så fin du får mig att kämpa och att hålla drömmen vid liv jag saknar våra minnen jag saknar dina kinder kommer du ihåg dom blev röda på vintern jag saknar dina läppar jag saknar ditt sätt baby kom tillbaks vi glömmer allt som har hänt jag ser dig i min dröm jag ser dig överallt jag ser dig när jag blundar jag ser dig varje natt

Av Josefine - 14 februari 2012 21:59

hej sötnosar!

idag har de nog varit den sämsta alla ♥-dag på länge tror jag..

från och med nu ska jag hata denna dag. 

de har bara varit en hemma kväll med mig själv & ingen annan framför topModel Sverige.

hm.. men men.. 

nu tänkte jag ta en snabb dusch, sen så hoppa i säng, en dag imorgon oxå.

då drar jag och ebba till flen för att solaaa! *


ha en bra kväll! 

kommer kanske med ett inlägg senare, eller så hörs vi imorgon! :) 


 

Av Josefine - 13 februari 2012 23:26

imorgon blir de skola, så jag går o lägger mig nu! 

kyss

             

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards