josefineengstrom

Alla inlägg under april 2012

Av Josefine - 27 april 2012 21:20

jag sitter just nu här och funderar på vad jag ska göra!  

jag kom nyss hem från första seriematchen! HÄRLIGT MED VINST PÅ DET OXÅ!   

senare kommer nog världens finaste kille hit!   

hmm.. ja skolan idag var lugn, slutade halv 12!   


ja, men om man kanske ska kolla på film och tjocka sig?! :o 

det låter som en bra ide! 


ha en bra fredag!!

fresten, vad ska ni göra på valborg?!   


 


Av Josefine - 24 april 2012 22:27

Detta  är mina killar, love love love   

Av Josefine - 24 april 2012 22:13

sitter just nu och kollar på jockeboi & WIDERstedt show.

asså jag säger bara - skaffa ett liv kanske?! :o

jag blir så trött på de.

tänker verkligen inte fortsätta kolla på de, jag har kollar 10 min och har redan tröttnat.. 

ska nog gå och lägga mig istället :o 

hmm. idag åkte jag hem från skolan, har en sån fruktansvärd huvudvärk samt mensvärk.. de värsta man kan ha.. 

jaja, Imorgon är de Onsdag, världens skönaste skoldag! typ har 3 lektioner, sen profil! 


men nu tänkte jag säga godnatt och hoppas ni får de bra! :) 


 

Av Josefine - 22 april 2012 16:37

jag är verkligen IN LOVE!     


Gorilli   

Av Josefine - 22 april 2012 16:27

söndag idag, imorse var jag på konfirmation... snart ska man konfirmera sig & så vidare! 

iallafall,  igår när jag kom hem från middagen med familjen så drog min syster med mig till nån fest hos hennes kompis :o 

haha! de va jävla kul, kom hem runt 4 på morgonen och då va de bara att sova, sen va de ju som sagt konfa! haha! 

efter konfan så sov jag i soffan tills nu typ. 

idag skulle jag, mamma & pappa egentligen dra till IKEA, & kolla på säng till mig. men mina föräldrar är så sega så de blir nog inget. hmm.. sur tjej här.. 

ah men iallafall,  hoppas ni får en underbar söndag ! 


kraam


 

Av Josefine - 21 april 2012 22:06

hmm. vad ska jag göra åt denna bloggtorka.. jag har fan ingenting att skriva om längre! :o 

jag kom precis hem ifrån en middag med la familia, rikigt trevligt en sånhär lördag. 


men nu har jag ånget & vet inte vad jag ska göra :o 

och ni har inte något förlag eller nått liknande? 


     

Av Josefine - 15 april 2012 18:11

vad mer kan jag skriva!? 

jag har en tanke på hur jag & min hälsa ska må bra!  

nu efter påsk tänkte jag att de kan vara bra att börja, för att nu har de blivit mycket mat & mycket godis.


1. jag ska lägga ner godis/läsk/chips & andra onyttigheter, iallafall i veckorna! 

2. jag ska träna fotboll 2-3 gånger i veckan.

3. jag ska försöka äta bättre, grönsaker & inte så mycket pizza osv.

4. jag ska gå ut och gå en rask promenad 5-7 gånger i veckan efter skolan.


detta var min tanke, jag ska försöka så gott som jag kan. ibland blir de aldrig som man tänkt sig..

men jossan gör allt iallafall 5veckor framåt, sen så ska jag se hur de blir! & om de framförallt funkar!  




Av Josefine - 15 april 2012 18:08

jag har fått kommentarer som frågar vart jag köpt min vita tröja som jag har på min header!   


och svaret är att jag köpt den på Bikbok för 149:-

jag köpte den där förra året, så vet inte riktigt om den finns kvar, men har ni tur som kommer den dit till sommaren!   



Jag hoppas ni fått svar på eran kommentar! 

puss!

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards