josefineengstrom

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefine - 30 mars 2012 15:04

vi kom hem för ett tag sen från skolan! 

så nu ska vi försöka hitta på något kul.. 

hmm... senare får vi se vad som händer! 


 

jag & ebba står upp. christian ligger i soffan :*

Av Josefine - 24 mars 2012 19:27

SÖDERMANLANDS FOTBOLLFÖRBUND

Kallelse distriktssamling flickor födda 1997

Matcher mot Västmanland

 Följande spelare kallas till samlingen:


Målvakter

Ellen Thelin Hargs BK

Erika Fjeldstad Hällbybrunns IF

Daniella Andersson Dunkers IF

Utespelare

Babilonia Awrohum Södertälje FK

Malin Nyberg Nykvarns SK

Esmeralda Tällö Brommapojkarna

Sarah Jansson Gnesta FF

Linnea Vesterlund DFK Värmbol

Sandra Rehn IK Tun

Linnea Karlsson DFK Värmbol

Moa Jedar IK Viljan

Josefine Engström Dunkers IF

Pamela Sowinska Oxelösunds IK

Gulstan Kasili Eskilstuna United

Kwestan Kasili Eskilstuna United

Clara Giocondi Eskilstuna United

Elleonor Sellden Eskilstuna United

Julia Jonsson Eskilstuna United

Jenny Ericsson Litzell Hargs BK

Frida Lundgren IFK Nyköping

Frida Karlsson IFK Nyköping

Saosann Rammo IFK Nyköping

Julia Delfin IFK Nyköping

Bianca Öhman CandeloroIFK Nyköping

Linn Duan IFK Nyköping

Isabella Ström IFK Nyköping

Victoria Ekholm Julita GoIF

Viktoria Gustafsson Triangelns IK

Alice Jonsson Triangelns IK

Elin Hansson Triangelns IK

Cajsa Axelsson Elving Triangelns IK



Ja, vad ska man säga, jag kunde aldrig tro att jag skulle gå till andra uttagningen av sörmlandslaget..?! 

de är väl bara att GE GÄRNET!

Av Josefine - 22 mars 2012 21:10

ni har önskat er att jag uppdaterat om hur jag sminkar mig, nu får ni de.

trots allt orkade jag inte göra en ny sminkvideo, så ni får en gammal från 6 månader sen kanske?! 

hoppas de inte gör något, jag sminkar mig inte precis likadant nu, har andra saker och sminkprodukter just nu!


   

FML

Av Josefine - 22 mars 2012 20:57

vilka trevliga inlägg jag gör ibland.. hehe..

jag kanske ska skapa en humor blogg? 


nämen fyfan vad jag är nere! allt suger just nu  . förutom han!  


aja, jag har inget att säga mer än att jag försöker göra mitt hemprov, fysik & krafter.. Hmm..

pallar inte, har iallafall godkänt än så länge, men jag vill ju ha mer :o

ja, imorgon blir de mys med mina brudar på en mysig middag på pizzan, efter de drar vi till h-näs och umgås med 70 till ungdommar, ohja UNTZ UNTZ !

hhaha, men ja ha en bra kväll! :)


Av Josefine - 21 mars 2012 17:18

Kom precis hem ifrån malmköping! 

har sovit där i natt med min bebis för vi har studiedag idag! :) 

Hon fyllde år igår och fick massa cash, haha! 

så idag drog vi in till eskilstuna för att shoppa.

hon hittade massa fint tyckte jag! :) 

ja men nog om de !


visst har de varit ett helt undebart väder idag? 

haha, 


men ja, de va de jag hade att komma med. nu tänker jag sitta oh vara social med allt & alla.  Mhihihi! 

ja, ha en bra kväll, för de kommer inte jag ha.. Plugg Plugg Plugg..

Av Josefine - 19 mars 2012 17:25

varit i skolan idag efter en vecka prao! 

riktigt kul att se alla härliga typer! (: 

kom hem för två timmar sen, har suttit & snackat med världens bästa   då! :) 

ja, idag är de så här man ser ut - 

 

Av Josefine - 18 mars 2012 18:08

 

Av Josefine - 16 mars 2012 18:17

 

 

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards