josefineengstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Josefine - 31 januari 2012 22:16

nu går allting så jävla bra.. eller? 

aja! skit samma.   

tänkte göra en lista vad jag ska bli bättre på med mig själv.. 

nu ska jag iallafall dejta kudden & smsa med världens underbaraste kille.  


vänner är något man ska kunna lita på, de gör inte jag längre..


   

Av Josefine - 31 januari 2012 19:21

Nu måste du skriva 40 perssoner som betyder något för dig.



1. Emmy Lund

2. Lucas Bengtsson

3. Emma Arvidsson

4. Isa Ekström

5. Matilda Stamm Pettersson

6. Matilda Hellsten 

7. Josefin Karlsson

8. Gabriella Rombing

9. Emilia Thordin 

10. Felix Rosander

11. Hedda Brixmark 

12. Max Holmberg

13. Matilda Hammarin

14. Elin Rombing

15. Andreas Norström

16. Lovisa Hallinder

17. Ebba Ahrelönn

18. Martin Johansson

19. Lewin Krause

20. Jonah Krause

21. Josefin Lindqvist

22. Adam Wallström

23. Adam Zetterström

24. Ebba Bylund

25. Johanna Andersson

26. Joacim Svedling 

27. Mathias Lennartsson

28. David Enbuske

29. Micke Olsson

30. Simon Andersson 

31. Simon Zetterstöm

32. Tom Gustavsson

33. Jesper Asplund

34. Fredrik Enbuske

35. Christian von Bothmer

36.  Madelene Axner

37. Sebastian Fransson

38. Linus Svensson

39. Andreas Leberger

40. Familj & släkt är en självklarhet! 

Av Josefine - 31 januari 2012 16:51

hjärta på denna låt, & hjärta på hela dagen!

allting kändes jobbigt när jag kom till skolan, men blev plötsligt väldigt bra under dagen! 

Fick träffa världens bästa mamma&pappa imorse när jag vaknade, de va verkligen lycka! ♥


ja, dagens låt kanske? 


Av Josefine - 30 januari 2012 20:57

jag kan ju berätta att skoldagen var skit. 

tack Emmy iallafall!   ( http://fineessst.blogg.se/ )

jag har senaste tiden inte ätit ett skit.. 

idag har jag tex ätit

2 choklad bitar + lite polly

2 semlor

2 mackor.

Alltså om de fortsätter såhär så kommer jag inom kort tid att dö..

nä men de där är fan inte bra. 

jag vet inte vad som har hänt med mig..  


inatt kommer iallafall min kära mamma och pappa hem.. jag är överlycklig! 

så imorgon när man vaknar så träffar man dom!   


aja. tänkte ta en snabb dusch, tvätta håret, hårinpackning & en snabb städning av rummet. 

sen sova!   


ha en bra kväll alla! 


 


Av Josefine - 29 januari 2012 17:11

gårdagen va bara skräp av allt.

jag ger upp nu och tar tag i mitt egna liv. 


jag vet inte vad jag ska skriva. 

vaknade nyss för jag har en sån fruktansvärd huvudvärk.

senare ikväll blir de mys med mina två systrar!    


ha de bra kväll allihop!

Av Josefine - 28 januari 2012 21:00

       

Av Josefine - 26 januari 2012 20:46

kan ni gissa vad för färg?  


   

Av Josefine - 26 januari 2012 18:02

nu vill jag veta EXAKT vad ni tycker!


ska jag färga hårt brunt eller ljusare eller har kvar färgen som jag har? 

dålig inklippt på bruna.. sorry, och om jag färgar brunt tänker jag inte ha så mörkt som på bilden! 


BRUNT

 

LJUSARE


 

SAMMA

 

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards