josefineengstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Josefine - 31 december 2012 21:16

Sitter just nu och spelar bingo med Morfar min! Vi har ätit gott och haft allmänt trevligt!!
Senare blir de raketer och skumpa (y)

Hoppas ni får en bra kväll & natt!!
Puss & gott nytt år*

/j

Av Josefine - 31 december 2012 12:26

Jag kolla nyss på mina unika besökare och sidvisningar!
Jag blev lite chockad över att 2500 sidvisningar har visats och att över 110 unika besökare kollar min blogg!!

För mig är de stort när jag nyss har börjat och är inte direkt kreativ!

Återigen TACK!!

/j

Av Josefine - 30 december 2012 23:20

Jaa. Jag Har fan ingenting att göra, har precis käkat gott o tänker snart lägga mig i sängen o sova! Blir att vara hemma imorgon på nyår. Ska bli skönt då de va länge sen jag va hemma på nyår. Får se om mina systrar kommer hem eller hur de blir!
Nu blir de iallafall sängen, är rätt trött...;/

Men ni får ha de så himla vra de sista dagarna på 2012 :)

/j

Av Josefine - 30 december 2012 17:06

Jaha... Inte ett skit händer som vanligt!ligger i soffan och kollar på Komissarie Späck.. Så himla sjuk film!!Men vad gör man inte när man har tråkigt!
Snart ska jag äta sen blir de väl soffan eller datan hela kvällen.. Rätt trött på det..

Tidigare idag va jag i Flen med fotbollslaget och kolla på MIFs Interncup! Pojkarna är ju duktiga & de är ju nått snyggt att kolla på, såklart man följer med då! :D

jaa, men ni får ha en bra kväll!

/j

Av Josefine - 29 december 2012 22:04



  

jaha, här sitter man igen.. lika tråkigt varje gång att inte ha nått att göra!

sitter  & segar som fan, och har inte lust att kolla på någon speciell film.. kanske ska sova?...

FÖR

imorgon blir de fotbollstittande på morgonen men sen inget på dagen/kvällen!   


på nyår får jag se vad som händer, blir troligen att umgås med min bästavän, eller bara vara hemma! 

ah, sen är de ju skolan som börjar.... usch vad jag inte är taggad på det... våran mentor har slutat, och sen är de dom där jävla nationella..... men men! jag ska fixa de, för jag är jääävligt taggad till gymnasiumet!   

hihi! men ha en bra kväll! 


/j

Av Josefine - 29 december 2012 17:38

Jag sitter nu i bilen påväg till Eskilstuna! Mamma & pappa tog med mig på middag, jag fick veta de bara nån timme innan vi skulle åka! De blir nog jättemysigt! Så vad ska ni göra en kväll som denna? Har ni några planer för nyår!?

Ha en bra kväll!
/j

Av Josefine - 28 december 2012 17:35

nu drar jag mig och firar min morbror!! 


   

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards