josefineengstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Josefine - 31 december 2011 12:00

hej, hoppas ni har de bra? det har iallafall jag, de är ju lixom nyår?

jag har precis duschat. så snart ska jag väl sätta på mig nå myskläder, för att sen kunna äta frukost. 

Sen är de bara in till byn, och fixa sig där! Ni kanske kan få en bild på min nyårsklänning? 

jaa, ikväll blir de att vara med underbart folk, de bästa av allt är att bästavän ska vara med! thihi! 

med bästavän ska jag äta middag, och sen blir de väl umgås med massa annat :) 


jag hoppas ni får ett bra nyår, och en bra fortsättning på 2012 :)


 


ah, ni kan ju få lite bilder sen jag var med josefin & matilda :) 


     

Av Josefine - 29 december 2011 15:32

som ni ser på rubriken så kanske ni förstår. 

- bloggen (jag har inte orkat bloggat på ett tag)

- sporten (kanske ska byta klubb, eller sluta helt)

- vännerna (endel sviker, dem som man tror va något bra)

osv.osv


allting är inte som de ska! men tack vara mina bästavänner josse och matilda så har dom gjort mitt jullov till något bra! 

jaja, igår va vi i etuna och jag shoppade upp mina julklappar, som va presentkort. 

och i måndags va jag oxå i etuna med jocke, adam simon & simon! då shoppade jag oxå! :)

ni kanske får bilder på de.


nu är jag med josse och matilda, vi ska snart ner och baka kladdkaka! 

senare blir de malmköping och kolla på match! 


Av Josefine - 22 december 2011 13:14

ååh, börjar förälska mig i han nu! 



Av Josefine - 21 december 2011 20:52

visst kvällen börjar bra!

men slutar så mycket sämre.


jaja, slut på fotbollen nu iallafall. 

skiter i detta nu! 


     

Av Josefine - 21 december 2011 15:20

hoppas de är bra med er? med mig rullar de på som alltid! slutade vid 10 idag från skolan, vi va bara i kyrkan och sen i klassrummen och fick våra betyg. tur så är de bara terminsbetyg, så då är dom inte så höga   ja, när jag kom hem vid halv elva så somna jag! till ungefär 14.30   

iallafall, nu sitter jag här och senare ska vi fira min syster som fyller 23, och då kommer hela släkten hit, och massa fika får vi. efter de så troligen ska jag in till byn och umgås med emma & josefin, hihi! 

så kommer min dag kväll att se ut. 

men men.. 

nu ska jag fixa mig, dusch smink & hår. 


jag tycker ni är fruktansvärt dåliga på o kommentera eller fråga mig saker i ''frågerutan''

men ha en bra kväll! 

   

Av Josefine - 18 december 2011 20:34

idag är de fjärde advent, vaknade vid 2 och alla som sov hos mig, vill säga 7 st åkte hem mellan 13-17 :)

haha, ja de va iallafall en rolig natt!  
jag har precis duschat och innan de åt jag chokladfondue och snart ska jag ner och titta på handbollsfinalen!  

ha en bra söndag!

de är bara 6dagar kvar till Julafton.

& snön har faktiskt kommit, ''iallafall här''  


   


Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards