josefineengstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Josefine - 7 januari 2012 18:58

 
Av Josefine - 7 januari 2012 17:45

asså han måste ju vara den mest omtänksammaste personen i världen!?

Av Josefine - 7 januari 2012 16:48

hej alla underbara, jag mår bra! hur är de med er? 

jag tänkte passa på att berätta om min början på helgen!  

för den är ju inte slut ännu!

ja, de är lördag idag och imorse vaknade jag upp bredvid Wille, en helt fantastiskt bra kille.

vi sov oxå med josefin & emma! hemma hos josefin, men dom skulle åka till flen och åka skridskor & sola!

så jag och wille fick gå runt i byn och satt och frööös väldigt länge. haha!

så jag ringde min söta syster & ja, hon skjutsade hem wille, och så följde jag med henne hem! & tog en riktigt lång dusch, och efter så hade hon gräddat några våfflor till mig. sen så slockna jag i hennes HÅRDA soffa   och sen fick jag sova ett tag, så nu är vi hemma hos mig, och har nyss kollat på när små kronorna kom hem efter sitt enorma jobb i Canada. HÄRLIGT ATT VI FICK GULD!  


ja, men igår åt jag pizza, tro de eller ej, pappa tvingar på mig pizza igen idag!

jag tror verkligen att mina föräldrar tycker jag ska bli tjock :o

haha kanske dags för mig att ta egna ansvar!

för lixom iförgår fick jag en pollypåse bara sådär av mamma :o


haha men nog om de! 

de blir nog en mysig lördags kväll med mor o far ikväll! 

hahah, men jag kommer nog ändå sitta vid datorn :p 


jag tycker ni ska ha en riktigt bra helg, för snart är de skolan som börjar för de mesta   



Av Josefine - 6 januari 2012 00:19

hej sötnosar! 

klockan är snart halv 1 och jag inväntar hockeyn JVM som börjar 2! 

vad tror ni? 

kommer sverige ta hem de eller får dom bara silver? 

jag ska iallafall skrika som fan! hehe   


ja jag hoppas ni får en fantastisk natt. 

hejhopp!   


 


Av Josefine - 4 januari 2012 14:49

här sitter man i sin lya och inte gör något mer än äter, haha! 

och så snackar alla om beachen 2012?   

vafan? kanske bäst att jag håller mig inne då?   


nämen, man lever ju bara en gång?   

så ja, jag skriver väl som alla andra. 

JAG TAGGAR BEACHEN 2025!


haha, btw, ha en bra dag!   

Av Josefine - 1 januari 2012 23:20

detta ska bli ett år att minnas, visst man skriver sånt om alla år som kommer? 

men detta år känner jag på mig att det kommer vara skiit jobbigt nu i början! 

sen ska jag fighta, som den fighter jag är! 

detta år ska bli mitt, 

detta år ska jag klara


Jag känner att ödet är i våra händer

Och jag vägrar släppa taget

Tillsammans



Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards