josefineengstrom

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Åh, förlåt sötnosar

Av Josefine - 21 februari 2012 21:43

hej, jag har snart inte uppdaterat på en vecka.. skandal! 

men nu när de är lov så är de ju lixom bara att chilla! 

dom här lov dagarna har jag spenderat med ebbuus! :* det har varit grymt. 

i fredags va vi på gårn, sen drog vi hem t henne och sov. 

på lördagen så gjorde vi typ ingenting, sen kom simon & david och sov med oss. massa skoj hade vi! :) 

sen så skulle dom i väg på morgonen på söndagen, så jag & ebba tog de lugnt, sen drog vi hem till mig på kvällen. 

sen vid 22 ringer david mig och frågar om dom får sova med oss hemma hos mig, 

haha så de GÅR hem till mig.. sjuka killar.. så efter en timme kom de till mig, och vi snacka massa, och sen på natten kom min syster hem med mcdonalds till oss och kanelsnäckor! MUMS

sen somna vi!

sen på måndagen så åt vi frukost vi fyra sen drog dom hem och vi drog t eskilstuna för att käka på Bamboo City jag & ebba!

sen efter de stanna vi kvar i malmköping och träffa Emil! sen drog vi hem med senaste bussen! :) & sov hos ebba. Även simon & david sov med oss den natten. 

sen vakna vi i morse vid halv 12. och sen drog simon & david hem och vi åt frukost jag o ebba!

sen fixa vi oss, & sen vidare för att träffa Emil igen!

sen va vi med han hela kvällen! riktigt kul, vi käka pizza och umgicks som fan!

men nu sitter jag här hemma, och tjockar i mig godis, & vet inte alls vad jag ska göra.

sätter väl på en film eller nått sånt.

imorgon blir de att umgås med Ebba & Emil igen, kanske någon mer oxå! :)


Juste Ihelgen åker vi med fotbollen till göteborg På SM :)

HÄÄÄRLIGT! TAGGA!!


jaja,  jag hoppas ni iallafall inte saknat mig något så förjävligt :p

haha men ha de gött mos, så hörs vi nog imorgon!


NU får ni en bildbomb!

                 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 4 januari 2013 21:28

nu har jag varit smart & bytit blogg till NATTSTAD.SE! de verkar vara himla bra!    fortsätt att följa mig på www.nattstad.se/josefineengstrom     1560109627 ...

Av Josefine - 4 januari 2013 13:57

Vakna precis och känner att jag inte sovit ett piss.. Typiskt. Vaknar med påsar under ögonen & världens finne i pannan! Jag orkar inte äta frukost heller så ah. Blir andra avenyn hela dagen! Hoppas ni får en bra fredag! /j...

Av Josefine - 4 januari 2013 00:13

jag sitter här, klockan är mycket.. jag undrar varför just jag sitter här? ensam oxå..  jag har känt mig helt jävla meningslös hela Jullovet. Inte gjort ett skit.. & om jag gjort saker så har  jag bara ångrat de, eller inte haft en aning kul! jag h...

Av Josefine - 3 januari 2013 20:43

Mysrocken är på!!

Av Josefine - 3 januari 2013 02:53

Att det alltid ska bli så sena nätter.. Somnar i soffan vid 21-22, vaknar efteroch sätter mig vid datorn... Tror ni inte jag blir piss pigg då? Haha ibland leker livet rejält! Men nu kan jag äntligen säga godnatt efter sådär 4 timmars andra avenyn ...

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards