josefineengstrom

Alla inlägg under november 2012

Av Josefine - 4 november 2012 21:39

 


fan... jävla skit... 

aja, jag hoppas ni kan sova ikväll, för de kommer inte jag kunna göra.. 


godnatt 


/j

Av Josefine - 4 november 2012 20:24

jag sitter just nu & kollar olika bloggar, och jag börjar sakna att skriva här på bloggen! 

Bloggplatsen.se har förändrats så himla mycket, så de känns roligare nu!

Ett mål som jag haft länge är att börja blogga, men har inte fått foten ur skon och börjat! 

detta kanske är en början? 


eller vad tycker ni? 


jag ska iallafall göra bloggen lite snyggare och sånt, ha en bra Söndagskväll!   

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards