josefineengstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Josefine - 18 december 2011 20:27

ja, ihelgen har jag bara varit med josefin, sen i lördags kom massa andra! 

men i fredags va de josefin & josefine dag som gälde! 


                     

Av Josefine - 13 december 2011 20:14

jag vill bara komma med ett inlägg om att jag inte haft tid att blogga. 

allt händer på samma gång och de kommer väl vara skit ett tag nu. 

& jag har jobbat med några inlämningar till skolan, så fokusen har gått till det. 

nu ska jag väl ta ett bad, för det är jag värd. 

jag shoppade lite julklappar idag, faktiskt skönt att få lite av de gjort. 


ha en bra kväll! 

Av Josefine - 13 december 2011 20:03

Av Josefine - 11 december 2011 22:41

Anonym:

Är du singel eller är du tillsammans med nån?

Är du oskuld?


Svara - jag är singel, och jag är oskuld! 


anonym:

sköter du skolan?

bästa kompis?

vad får du mest komplimanger för?

dricker/röker du?


Svara - jag försöker sköta skolan, bästa kompis har jag många, bl.a Matilda, Emmy, Josse, Emma & Simon.

Jag får mest komplimanger för mina bröst eller rumpa.. 

Jag röker inte, men jag har druckit några gånger ja!

Av Josefine - 8 december 2011 21:43

jag sitter för mig själv och bara drömmer bort! 

kärlek? jag vill oxå..


Av Josefine - 8 december 2011 20:31

mitt liv är inte som de ska vara känner jag! 

massa händer i släkten, vänner.

Fotbollen känns inte lika kul längre! 

vad fan har hänt? 

skolan är ju bara same shit. 

aja! 


att dra från denna planet skulle vara en önskan!


 


Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards