josefineengstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Josefine - 8 december 2011 18:10

- avslutas någon gång i helgen! fråga vad du vill i kommentaren på detta inlägg, och kommentera med ditt namn! 


 

Av Josefine - 6 december 2011 16:36

Det här vet du inte om

Men jag väntar på dig

Någon gång måste du bli själv

Och jag väntar på dig

Jag bidar tiden och det kommer ta tid

Jag har inte sagt något än

Men jag väntar, väntar

Du är inte så fin

Men det är nåt med dig

Som att komma hem

Första gången ja, du sa hej

Det är så logiskt alla fattar utom du

Du har inte en aning

Att jag tänker på dig precis just nu

Någon gång måste du bli själv

Någon gång måste du bli själv

Hon har ett falskt leende

Jag har sett det

Hur har du undgått det alla de här åren

Och jag har sett dina pupiller växer

När du är med mig

Du vet inte om det än

Det kommer att bli du och jag

Tillslut


 

Av Josefine - 2 december 2011 17:42

hej! Jag ska snart in till byn! ikväll umgås jag med min bästavän, och imorgon blir de julmarknad plus massa med folk på kvällen! 

haha!   

ja men ni får väl en snabb outfit!



höga byxor - vera moda

linne - gina tricot!

   

Av Josefine - 1 december 2011 18:37

                 

Av Josefine - 1 december 2011 17:30

hej allihop! är de bra med er ikväll? 

själv är jag grymt trött efter en dag i huvudstaden! Alla 8or var på naturhistoriska riksmuseet. 

de va kanske inte så jätte kul, men de va en känsla att kolla cosonova! 

men iallafall, kom hem för en timme sen, & snart ska jag äta. 

känns bra att helgen blir bara att umgås med en massa härliga personer, ser fram imot de! 

tycker ni veckan har gått snabbt? de tycker iallafall jag. puuh! 

en väldigt skön vecka oxå! HÄRLIGT! 

ja men de va allt jag hade att komma med, ni kanske får några bilder i från dagen typ någon gång! 

jag drar senare i kväll in till byn! 


Peace!

Presentation

Omröstning

Hur ska jag göra min blogg bättre?
 berätta mer om mig själv? barndom/övrigt
 vad jag tycker är jobbigt med människor?
 vad jag tycker är snyggt på killar?
 berätta om mina dagar hela tiden?
 vad jag tycker är snyggt på tjejer?
 vad jag tycker om & har för intressen?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Gästboken

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards